טיפים להפקה מוצלחת

בחירת לוקיישן:

ארצנו היא אמנם ארץ קטנה ומדליקה אך בעלת אזורים גיאוגרפיים שונים לחלוטין בגובה, באקלים, בנוף ובמרחב. לכן, כשאנו בוחרים להפיק אירוע חברה אנחנו חייבים להתחשב במיקום הגיאוגרפי. למשל, ליום גיבוש אתגרי באמצע אוגוסט לא היינו ממליצים להיות באזור גלגל או מדבר יהודה J אלא באזור הצפון, עדיף באזורים הרריים כמו הרי נפתלי, הכרמל והגולן. לחילופין ניתן לבחור באופציה הימית. הכינרת, נחל האסי (ה'סחנה'), אילת ונהר הירדן.

סוג הפעילות

מוטיב "מארגנת החתונות" תופס כאן יפה. אם אנחנו מקימים כנס לעובדים יש צורך בהשכרת אולם בהתאם לגודל המשתתפים. אולם גדול הוא מרהיב אך האקוסטיקה מאבדת מאיכותה. יש צורך במערכת הגברה מצוינת שכוללת חיבור ל"מדונות" ואמצעי הגברה אלחוטיים. לא לשכוח להגיע לטעימות הקייטרינג ולתכנן לו"ז מדויק עם מרווח לבלת"מים (אבל קצת…). ימי גיבוש הם הפקה שלמה שדורשת תכנון, ארגון, יצירתיות ותיאום ולכן מומלץ לפנות לחברת הפקות מקצועית כמו "ערוגות הבושם – מפיקים חוויות" שיוצרים קריאייטיב והתאמה ללקוח כולל ירידה מקצועית לפרטים ודיבור "בשפת החברה".

news south

אופי החברה והעובדים

אירועי חברה יכולים להיות אקסטרימיים, חווייתיים, יוקרתיים או רגועים. בקביעת אופי האירוע חייבים לשאול מהי מטרת האירוע ולא פחות חשוב מה אופי הקהל יעד? באירועים יוקרתיים נוכל לבחור בקייטרינג שנעשה על ידי שף, פינת טיפולי ספא, או גימיקים שיוצרים תחושת "וואו" כמו תפאורה שחולשת על כל האתר ומותאמת לקונספט האירוע. באירועי השקה נבחר אמצעים קריאטביים שיעבירו את המוצר בכל הצורות ועל ידי שימוש בכל החושים. ימי גיבוש בנויים על עקרונות התחרות, החדשנות והיצירתיות וחיבור לערכי החברה שנעשה על ידי מיתוג זהה, שילוט והכנה מוקדמת.

נראה גדול ורחוק? מזל שאנחנו כאן. התקשרו אלינו ב"ערוגות הבושם – מפיקים חוויות", ספרו לנו על חזון האירוע ואל תדאגו, החזון שלכם לאירוע הוא הבסיס הראשוני שלנו להפקה.

קולאז 12.7