אתם מפיקים כנס עסקי? רוצים להצליח ושהכנס יהיה אפקטיבי לארגון? העבודה רבה ואין קיצורי דרך.

מאיפה מתחילים?

  • הגדרת התכניות עסקיות של הארגון, תכנון ובניית תקציב
  • בחירת מקום שעומד בכל הדרישות (נגישות ,כמות חדרים, גודל האולמות…)
  • בניית תוכן קריאטיבי והכנת תוכנית חברתית בהתאם ליעד השגת מטרות
  • קופירייטינג ,יצירת טקסט קולח ומעניין ,מעורר אמינות ומניע לפעולה
  • תאום אג'נדה ,שיבוץ תכנים מקצועיים ושוברי שגרה
  • בניית אתר אינטרנט לרישום, גביית כספים, אג'נדה
  • בימוי סרט תדמית לחוויית כנס רב חושית
  • איתור מערך לוגיסטי לבניית במות, פודיומים, ביתני מציגים, מסכים, חיבורי רשת, הגברה ותאורה
  • מתן מענה איכותי לכל באי הכנס, אירוח באתרים נבחרים בהתאם לדרישה
  • גיוס בעלי עניין וספונסרים
  • טיפול במרצים אורחים
  • וגם תכנית מגרה לבלתי צפוי

איך עושים את זה הכי טוב?

יוצרים קשר עם הצוות המקצועי שלנו (פשוט, לא?)
נתחיל בסיעור מוחות ונבחן את גבולות הקריאייטיב. יחד נבחר את אופי חווית הכנס (כנס לעובדים או לקוחות, באולם מאובזר או בשטח מאולתר, ביתני תערוכה או אולם מליאה, מנחה אורח או מנהל קולח, ארוחת צלחת מזלג או ארוחת שף…) וניצור חווית כנס המותאמת בדיוק לצורכי הארגון.

למה דווקא אנחנו?  כי איתנו מייצרים חווית כנס עם תוצאות ואנחנו לוקחים אחריות להצלחה שלכם!

כולנו כאן בערוגות הבושם  לרשותכם: מנהלי הפקה, בימאים, מנהלי קריאטיב ותוכן, קופירייטר מנהל לוגיסטיקה, גרפיקאי, צלם ועורך, צוות רישום ועוד…

ברצוני להודות לכם בשמי ובשם עובדי החברה על ארגון כנס עובדים למופת.
על תשומת הלב והדאגה לכל הפרטים הקטנים, הרגשנו את הנוכחות והיד המכוונת לאורך כל האירוע.
על בחירת אתרי הפעילות ומקום הלינה, כל האתרים ברמה גבוהה מבחינת השירות והאיכות
כל עובד מצא את הפעילות שהתאימה לו וכולם יצאו מוקסמים ונהנו מאוד.
עבדתי בעבר עם חברות הפקה רבות, הן חברות גדולות והן חברות קטנות, אתם עליתם על כולם!

נעמה מור, מנהלת משאבי אנוש, רפא

פרויקטים נבחרים